Reklama zewnętrzna to doskonały sposób na promowanie swojej działalności i biznesu. Kiedyś z takiej formy korzystali raczej więksi gracze, ale dzięki niedrogiej reklamie w formie citylight również niewielkie lokalne biznesy stają się rozpoznawalne. Podobną popularnością cieszy się także reklama wielkoformatowa na siatce mesh, która jest równie ekonomicznym rozwiązaniem. Warto pamiętać o tym, że reklama outdoor trafia to różnych grup osób, które mimowolnie są na jej działanie narażone poruszając się po mieście. W jaki sposób zaprojektować skuteczną reklamę w formie citylight, aby faktycznie przyciągała wzrok?
Kampanie reklamowe w Łodzi w formie citylight
Citylight czyli podświetlana reklama znajdująca się najczęściej w wiatach autobusowych i w alejkach spacerowych od lat cieszy się sporą popularnością w dużych miastach. Wynajęcie takich powierzchni reklamowych nie jest drogie, za to widoczność reklamy – spora.
Agencje reklamowe i firmy zajmujące się promocją, poza citylight proponują swoim klientom również:
- billboardy Łódź,
- ulotki reklamowe,
- spoty radiowe i telewizyjne,
- reklamę na autobusach i tramwajach,
- kampanię reklamową w sieci.
Warto łączyć reklamę outdoorową z innymi formami, ponieważ w ten właśnie sposób można trafić do największego grona potencjalnych odbiorców.
Reklama wielkoformatowa Suwałki – jak zaprojektować dobry citylight?
Reklama wizualna powinna przede wszystkim zwracać uwagę. Citylight to zwykle powierzchnia mniejsza niż billboard, dlatego warto postawić na dość prostą grafikę w kolorystyce, która będzie zwracać na siebie uwagę. Niezwykle cenny jest też slogan, który zaciekawi i zaintryguje przechodnia. O sile takiej reklamy opowiada chociażby film Trzy billboardy na faktach, ale można przekonać się również z licznych opracowań. Dlatego tak ważne jest, żeby całą kampanią zajęli się profesjonaliści, którzy znają się na rzeczy i wiedzą, jakie triki wykorzystać.
Zadania takie jak organizacja kampanii reklamowej Lublin wymagają całej strategii. Poza formą citylight, o której można przeczytać na stronie firmy specjalizującej się w takich kompleksowych kampaniach – https://www.znajdzreklame.pl/citylighty, warto rozważyć również reklamę w środkach komunikacji miejskiej, czy na dworcach. Plakaty, billboardy, czy banery to najprostsze sposoby na to, aby utrwalić wizerunek swojej marki i własne logo. Firma ta dodatkowo posiada dostęp do wielkoformatowych powierzchni reklamowych na terenie całej Polski, w najlepszych lokalizacjach, dzięki czemu klient sam nie musi zajmować się tymi kwestiami.
Trzeba pamiętać o tym, że citylight nie tylko musi być dobrze zaprojektowany, ale to właśnie miejsce, w którym zostanie umieszczony będzie miało ogromne znaczenie. Im dłuższy kontakt z reklamą ma potencjalny klient, tym większa szansa na to, że zadziała na niego w pożądany sposób i poskutkuje wzrostem zysków firmy. Niekiedy sprawdza się większe natężenie takich reklam, a innym razem to rzadkość i zagadkowy charakter citylight sprawiają, że klienci sami interesują się reklamą i chcą dowiedzieć się więcej o produkcie.